Chris standing up holding his daughter Elva
Una Terra — свідома мода для домашніх улюбленців і їх власників

Гасло: “Подаруйте друге життя одягу домашніх тварин та людей. Врятуйте єдине життя Землі!”

Цільова аудиторія: власники домашніх тварин

Про ініціативу

Це колекція дизайнерського одягу "Family-Look", створена для домашніх тварин та їх відповідальних власників за допомогою технології переробки. Вони створюють водонепроникні жилети та куртки для собак та їх господарів. Одяг дуже практичний, завдяки водонепроникним тканинам та капюшону, він захищає домашніх тварин та їх господарів від вітру та дощу. 

Отже, незалежно від погоди, він підходить для вигулу собаки в місті, ліс та парку. У той же час ви можете одягнути цей одяг на будь-яку світську подю чи вечірку та вразити своїх друзів стильним виглядом. Una Terra поєднали свідоме споживання та моду, захищаючи тварин та рятуючи Землю. 

Соціальне підприємство орієнтується, в першу чергу, на західний ринок. Адже такий продукт, на думку Лідії, краще продаватиметься в Європі та США. Адже одяг з перероблених матеріалів дуже дорогий в собівартості.

Як виникла ідея

Лілія починала з IT, була задіяна в освітньому проєкті. Потім працювала менеджером з маркетингу в Microsoft, розвивала стартап з віртуальної реальності, а у вільний час допомагала безпритульним тваринам – знаходила для них нову домівку. А згодом вирішила створити соціальний проєкт Una Terra. Той рідкісний випадок, коли були досвід і знання в стратегічному маркетингу, проте зовсім був відсутній у сфері пошиття та текстилю. І це зовсім не стало на заваді. Навпаки, це визначило перші важливі кроки у подальшому розвитку бізнесу – слід починати з пошуків людини, яка знається на цьому. Цією людиною стала українська дизайнерка Яна Червінська, експертка в сталих фешн-проєктах.

Чим займаються зараз: підприємство виготовляє одяг для домашніх тварин, який об’єднує усвідомлене споживання та моду.

Більше: https://www.facebook.com/Una-Terra-114360029934098/