Про ініціативу
Засновники проєкту створили платформу, де українські ілюстратори можуть виставляти мерч зі своїм дизайном на продаж. Степан, один з авторів ідеї, розповів, що після першого місяця війни потрібно було повертатися до роботи й платити податки.
«Найбільш популярним тоді стали патріотичні футболки. Але ми зрозуміли, що банальний дизайн "Доброго вечора, ми з України!" людям приївся і вони хочуть чогось цікавого. Одночасно ми побачили велику кількість ілюстрацій від художників, які почали масово творити на патріотичну тематику. Так вирішили об'єднати ці дві можливості й створили наш проєкт. Зараз, як ніколи потрібно підтримувати ініціативи, які мають соціальну складову. Ситуація змінюється кожного дня, а вирішення будь-якого соціального питання зараз є критично важливим для сучасного суспільства», — ділиться засновник.
За місяць роботи платформа розпочала співпрацю з 20 художниками й запустила 5 соціальних ініціатив. Підприємство працює у Тернополі, проте тестові продажі підтвердили популярність продукту в Україні та за кордоном.
Соціальна складова проєкту полягає у тому, що 10% від вартості йтиме автору ілюстрації, а інші 10% розподіляють на різноманітні соціальні ініціативи.
Більше на Facebook-сторінці: https://www.facebook.com/pearshop.ua/