Chris standing up holding his daughter Elva
Re-beau — приклад розумної моди

Гасло: “Сталі аксесуари, виготовлені з переробленого пластику”

Цільова аудиторія: люди, які цікавляться модою, відповідально ставляться до споживання

Про ініціативу

Компанія re-beau виробляє ювелірні вироби з переробленого пластику та інвестує 10% прибутку в організацію очищення лісів, озер та річок. Бренд веде переговори з українськими рітейлерами про створення спільних колекцій пластикових прикрас з ними.

Як виникла ідея

Марія Сорокіна, за освітою програмістка, жодного дня не працювала за фахом. Зрозуміла, що хоче насправді займатися тим, що з дитинства вабило — модою. Мода довгий час була її хобі, поки Марія не почала сортувати відходи вдома.

У 2017 з цієї ідеї народився бренд з назвою Re-beau — скорочено від responsible beauty («відповідальна краса»). Дизайнерка пояснює, що це соціальний бізнес з конкретним закликом: «Мої сережки поширюють інформацю про сортування, про розумне споживання. Вони наочно показують, що ми повинні більш відповідально та ефективно використовувати ресурси». Сировину для сережок Марія збирає сама, іноді допомагають друзі.

Чим займаються зараз

Наразі підприємство займається виготовленням аксесуарів, створенням нових колекцій.

Більше: https://www.facebook.com/rebeau1