Менторська онлайн програма: маркетинг для ОГС
Менторська онлайн програма: маркетинг для ОГС

Про курс

20.03.2024-01.05.2024
Програма створена для представників благодійних фондів, громадських організацій та соціальних підприємців. Вона має на меті надати дієві інструменти для запуску маркетинг-процесів в організаціях, аби доносити цінність ініціатив, ефективніше залучати підтримку та допомагати ще більшій кількості людей, які цього потребують.
Вартість:
безкоштовно
деталі курсу

Менторська онлайн програма: маркетинг для ОГС

Про програму

Практична програма з маркетингу, що має на меті дати ОГС дієві інструменти для запуску маркетинг-процесів у своїх організаціях. Програма буде поділена на три основні блоки: 

1. Позиціювання. У цьому блоці разом з представниками ОГС ми опрацюємо позиціювання їх організацій. Сформулюємо характер бренду та його переваги.

2. Власні канали комунікації. Цей блок буде присвячений власним каналам комунікації представників ОГС, такі як: соцмережі, сайт, особисті сторінки тощо. Слухачі зрозуміють для себе головні та підтримуючі канали та як з ними працювати.

2. PR та впізнаваність. Завершальний блок менторської програми, що присвячений інструментам та знанням, що допоможуть вийти поза межі власної соціальної бульбашки, розширювати горизонти впізнаваності

Таким чином ми дамо слухачам цілісне розуміння: як комунікувати про свої організації і себе, як це робити на власних комунікаційних майданчиках, і як розширювати горизонти медійного впливу.

Мета програми: 

  • донести до представників ОГС важливість маркетингу для досягнення цілей, які вони перед собою ставлять;
  • допомогти представникам ОГС створити чіткі та зрозумілі формулювання для позиціювання своїх організацій, яким буде легко оперувати та представляти;
  • дати інструменти для побудови та розвитку маркетинг-процесів всередині організації в межах обмежених ресурсів.

 Для кого:

  • Представники неприбуткових організацій ОГС (БО, БФ, ГО, РО), які створені з 2022 року. 
  • Соціальні підприємці (організація створена на базі ОГС).

 

Дата: 20 березня - 18:00

1.Про що буде вебінар: 

  • Знайомство, організаційні моменти щодо програми;
  • Звичка комунікувати;
  • Позиціювання: що це і навіщо для ОГС;
  • Модель позиціювання хто / що / для кого / як / чому;
  • Архетип бренду та як ним користуватися;
  • Q&A. 

2.Учасники дізнаються: 

  • Отримають розуміння поняття позиціювання, його функції та необхідності в сучасних умовах;
  • Опрацюють базову модель позиціювання, покроково пройдуть кожен із елементів з прикладами;
  • Зрозуміють поняття архетипу бренду, його функцію та як ним користуватися.

Дата: 03 квітня - 18:00

1.Про що буде вебінар

  • Способи втілення позиціювання: вербальна та візуальна айдентика;
  • Власні канали комунікації та способи роботи з ними;
  • Майданчик транзакції та його роль у маркетингу;
  • Точки контакту бренду;
  • Q&A 

2.Учасники дізнаються:

  • Як втілювати позиціювання у конкретних повідомленнях;
  • Про основні канали комунікації; 
  • Як обрати релевантні канали та з чого почати їх опрацювання;
  • Поняття майданчика транзакції: як його обрати та зробити шлях клієнта до нього простим та зрозумілим;
  • Точки контакту бренду: як опрацьовувати та підтримувати один образ в різних точках.

Дата: 17 квітня - 18:00

1.Про що буде вебінар:

  • Впізнаваність – що це таке та навіщо над нею працювати;
  • Персональний бренд;
  • Поняття інфоприводу та ситуативного маркетингу;
  • Власний досвід: як отримати безкоштовні публікації в медіа зі згадкою організації.
  • Q&A.

2.Учасники дізнаються:

  • Що таке впізнаваність, навіщо вона для лідера організації та організації загалом;
  • Дізнаються декілька лайфхаків, як згенерувати інфопривід і витиснути з нього максимум;
  • На прикладах побачать, як іноді заплановане не виходить, але зате виходить ще краще, ніж задумувалося.

 

Дата: 01 травня - 18:00

Підсумкова зустріч, де слухачі матимуть по 7 хвилин на представлення власних напрацювань з програми.

Головним викликом зустрічі буде “закохати в свою організацію” всіх інших слухачів в межах відведеного часу.


​​​​​​

 

 

Викладачі
img
Сагура Ельза
Ельза Сагура — співзасновниця креативної агенції Bloom Büro, маркетологиня та бренд-стратегиня з 8-річним досвідом
детальніше