Модуль 1. Стратегія.
Дата: 2-3 квітня, 10:00-18:00
Модуль 2. Соціальне підприємництво.
Дата: 19-20 квітня, 10:00-18:00
Модуль 3. Маркетинг та продажі.
Дата: 28-29 травня.
Модуль 4. Фінанси та інвестиції.
Дата: 17-19 червня. Управління командою
Модуль 5. Управління командою.
About the program
Менеджмент соціальних інновацій — навчальна програма з організаційного розвитку та соціального підприємництва для керівників громадських та благодійних організацій, які прагнуть одночасно досягти соціальної місії та фінансової стійкості організації.
Дана програма актуальна для засновників чи керівників НУО.
Програма
- Як провести діагностику організації – що маємо зараз?
- Процес створення стратегії
- Візія та місія організації
- Робота з цілями, індикаторами, завданнями
- Стратегічне планування
- Генерація ідей. Як знайти ідею, яка приноситиме прибуток і досягатиме місії організації?
- Створення цінності для клієнтів. Канва ціннісної пропозиції
- Створення бізнес моделі СП для організації.Канва бізнес моделі
- Розробка та тестування мінімально-життєздатного продукту
- Юридичні аспекти ведення бізнесу для ГО
- Маркетингова стратегія для ГО та соціального бізнесу. Ключові складові
- Реалізація ціннісної пропозиції. Конкурентне позиціонування
- Моделі побудови бренду соціального бізнесу для ГО та виведення бренду на ринок
- Огляд успішних ГО-шних СП, які побудували впізнавані бренди з відмінною репутацією
- Формування каналів продажів: онлайн та офлайн
- Формування програми комунікації
- стратегічне та операційне фінансове планування
- планування бюджету
- постановка фінансових цілей та аналіз результатів
- як прийняти рішення на основі фінансових показників
- Захист проєктів
- Ролі в команді
- Рекрутинг та адаптація працівників або як зрозуміти, чи підійде працівник
- Вашій організації та поточній команді
- Навчання, розвиток та мотивація
- Корпоративна культура
Що ви отримаєте:
4-місячне інтенсивне навчання, де ви спробуєте на практиці інструменти бізнес-управління, які підвищують ефективність організації
експертизу зон розвитку організації: брендинг і маркетинг, фінансове планування, бізнес-моделювання, управління персоналом
юридичну експертизу щодо соціально-підприємницької діяльності в контексті неурядової організації чи окремої територіальної громади
управлінці дізнаються, як керувати стратегічними пріоритетами , управляти командами
розроблену бізнес-модель та покроковий план у її втіленні у своїй організації чи громаді
консультації з командою Української соціальної скадемії, менторами, та спільнотою однодумців



